Asigurari, pensii private, investitii, consultanta, profit : Reteta unui Fond de Pensii Private pentru atragerea unui milion de clientiAsigurari, consultanta. Romania

Reteta unui Fond de Pensii Private pentru atragerea unui milion de clienti


Numarul de clienti care au aderat la fondul de pensii private Allianz-Tiriac se datoreaza increderii cetatenilor in acest fond, manifestata mai ales prin renumele acestei companii. Reteta pentru milionul de clienti atrasi de fondul de pensii private obligatorii a fost o combinatie intre un brand cunoscut, forta extensiva de vanzare si investitii reduse in marketing, spune Mioara Maruster, director de operatiuni la Allianz-Tiriac Pensii Private.


"La inceputul campaniei de vanzare a pensiilor obligatorii, studiile pe care le-am facut ne-au aratat ca numele Allianz este foarte cunoscut la nivel national, asa ca am luat decizia sa nu facem mari cheltuieli cu marketingul si promovarea", spune Mioara Maruster. Bugetul total de promovare al Allianz-Tiriac (AZT) Pensii Private a fost de circa patru milioane de euro, acesta fiind insa comun pentru campania pensiilor facultative (pilonul III), inceputa in primavara lui 2007 si pentru cea a pensiilor obligatorii (pilonul II), inceputa in toamna anului trecut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. nu trebuie sa contina expresii vulgare, discriminari, atacuri la adresa persoanelor.