Treceți la conținutul principal

Fondul de pensii administrat privat ING - pilonul II

În campania pentru pilonul II de pensii private obligatorii, un alt fond de pensii privat constituit și autorizat este cel de la ING. Vom arăta care este politica de investiții a acestui Fond și comisioane practicate. Pentru detalii informează-te corespunzător la pensiipentrutoti@gmail.com.

I. Politica de investiții al Fondului de pensii administrat privat ING

Fondul va urmări în principal, dar fără a se limita la acestea, 3 (trei) mari clase de active: titlurile de stat, obligaţiunile corporative şi acţiunile cotate pe pieţe reglementate.

Fondul comportă un grad de risc mediu. Administratorul abordează un stil de investiţii compatibil cu obiectivele de risc ale Fondului şi aplică reguli de diversificare prudentă a Fondului, în vederea evitării dependenţei excesive de un activ sau emitent. În plus, diversificarea fondului contribuie în general la o scădere a volatilităţii acestuia prin reducerea riscului specific.

Administratorul utilizează un sistem informatic de administrare a activelor, care controlează limitele de expunere pe toate instrumentele, astfel încât apropierea de limitele interne, limitele din Prospect şi cele din Lege este monitorizată şi semnalată.

Toate tranzacţiile sunt verificate de cel puţin 2 (două) persoane angajate ale Administratorului, conform principiului de segregare a iniţierii tranzacţiei de aprobarea acesteia.

II. Comisioane percepute:
1. a) comisionul de administrare, care se constituie prin deducerea unui procent de 0,05% pe lună, aplicat la media activului net total al Fondului. Comisionul de administrare este calculat şi se înregistrează zilnic ca o obligaţie a Fondului. Cheltuielile cu comisionul de administrare din activul Fondului sunt înregistrate zilnic în calculul valorii activului net. Valoarea zilnică înregistrată este 0,05%/NRZ x valoarea activului net din ziua curentă, unde NRZ reprezintă numărul de zile calendaristice din luna curentă. Valoarea totală a tuturor obligaţiilor acumulate zilnic pe parcursul unei luni reprezentând comisionul de administrare se transferă din contul Fondului în contul Administratorului în ultima zi a lunii respective. În aceeaşi zi, odată cu acest transfer se stinge şi obligaţia acumulată de Fond în luna pentru care s-a făcut transferul;
1. b) taxa de auditare a Fondului, în cuantum de 1.800 RON/an; taxa de auditare se plăteşte anual, după procesul de auditare a Fondului.
2. a) comisionul de administrare, care se constituie prin deducerea unui cuantum de 2,5% din contribuţiile plătite; această deducere are loc înainte de convertirea contribuţiilor în unităţi
de fond;
2. b) penalităţile de transfer, în cuantum de 5%, procent aplicat activului personal al participantului. Penalităţile de transfer vor fi percepute de Administrator în cazul în care transferul la un alt fond de pensii administrat privat se realizează mai devreme de 2 (doi) ani de la data aderării la Fond;
c) tarifele pentru servicii de informare suplimentare, la cerere, furnizate potrivit prevederilor Legii. Cuantumul tarifelor percepute se va încadra în limitele prevăzute de Lege. Administratorul poate decide, la alegerea sa, să nu perceapă tarife pentru serviciile de informare suplimentare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Avocații și asigurarea de răspundere civilă profesională

Asigurarea de răspundere civilă profesională a avocaților este contractul dintre persoanele care desfășoară profesia de avocat și societatea de asigurări prin care se acordă despăgubiri ca urmare a unor erori profesionale. Persoanele care achiziționează aceste tipuri de asigurări pot fi persoane fizice sau persoane juridice sub anumite forme de organizare. Profesia de avocat se poate desfășura în următoarele forme, conform legislației în vigoare: avocat persoană fizică, definitiv sau stagiar, colaborator sau salarizat in interiorul profesiei; cabinete individuale; societăți civile profesionale; cabinete grupate; cabinete asociate; societăți profesionale cu răspundere limitată. Aceste forme sunt valabile la momentul scrierii articolului. Pentru detalii legate de forma de desfășurare a activității, apelează la autoritățile competente și/sau consultanți din mediul privat pentru a-ți alege forma care se potrivește cel mai bine pentru tine și profesia ta de avocat. Indiferent de forma ale

Granturi pentru retehnologizare. Asigurări

Asigurarea echipamentelor tehnologice, utilajelor, echipamentelor IT&C, în legătură cu granturile pentru investiții destinate retehnologizării IMM-urilor din (conform Anexei Nr.3 din Ordonanța de urgență 113/2022 referitoare și la Măsura POC 4.1.1 Bis în care sunt specificate toate codurile CAEN aferente): 10 Industria alimentară (secțiunea C)  16 Prelucrarea lemnului, fabricarea produselor din lemn și plută, cu excepția mobilei; fabricarea articolelor din paie și din alte materiale vegetale împletite 2 Fabricare produselor din cauciuc și mase plastice 23. Fabricarea altor produse din minerale nemetalice  25. Industria construcțiilor metalice și a produselor din metal, exclusiv mașini, utilaje și instalații  27. Fabricarea echipamentelor electrice  28. Fabricarea de mașini, utilaje și echipamente n.c.n.  41. Construcții de clădiri 42. Lucrări de geniu civil  43. Lucrări speciale de construcții Măsura POC 4.1.1 Bis este reglementată prin Ordonanța de urgență 113/2022 care prevede

Asigurarea echipamentelor și tehnologia 5G

Ce înseamnă 5G și cum îți asiguri echipamentele electronice cu noua tehnologie? 5G este denumirea pentru generația a cincea de tehnologie pentru rețelele celulare fără fir, cu viteze de transmitere de date foarte mari, latență mică, cu posibilitatea de a conecta mai multe obiecte - internetul obiectelor ( Internet of Things ), cu utilizare eficientă în realitatea augmentată - asistență remote, la distanță, între diferiți profesioniști inclusiv în medicină, furnizarea de utilități, în dezvoltarea caselor inteligente, transporturilor, orașelor inteligente. Echipamentele și tehnologiile mobile au evoluat: de la tehnologia 1G a primelor telefoane mobile, de la jumătatea anilor ʼ80, care permitea apeluri vocale la distanță prin intermediul terminalelor fără fir, cu semnal radio analogic; la tehnologia 2G, de  la începutul anilor  ʼ90, care permitea apeluri vocale precum și transmiterea de mesaje texte scurte (SMS), roaming național sau apeluri în așteptare, cu semnal radio digital și stand