Treceți la conținutul principal

Asigurare privată de sănătate pentru angajați

Planul de asigurare privată de sănătate pentru angajați diferă în funcție de profilul de activitate al unei companii care oferă acest beneficiu suplimentar angajaților. În România aceste tipuri de asigurări private de sănătate pentru angajați au început să fie acordate ca beneficii în pachetul salarial cu o frecvență mare în ultimii ani.

Companiile care oferă asigurări private de sănătate angajaților, își pot deduce aceste cheltuieli conform Codului Fiscal în limita prevăzută de lege.

Un program de asigurare privată de sănătate pentru angajat ar putea avea incluse următoarele beneficii:

Beneficii asigurare de sănătate pentru angajați
Asigurare de sănătate pentru angajat Valoare
Indemnizație zilnică pentru spitalizare 25 euro/zi
Indemnizație zilnică pentru convalescență 20 euro/zi
Intervenții chirurgicale (%) 2000 euro
Cheltuieli medicale 1000 euro
Indemnizație pentru fracturi și arsuri (%) 1000 euro
Indemnizație pentru boli grave 10000 euro
Deces (accident sau îmbolnăvire) 10000 euro
Invaliditate permanentă totală sau parțială 10000 euro

Beneficii de servicii medicale cumulate: În cazul unui accident sau a unei îmbolnăviri care implică, de exemplu, și spitalizare, și intervenții chirurgicale, și cheltuieli medicale, și fracturi/arsuri, angajatul va primi o indemnizație cumulată, calculată din însumarea beneficiilor asigurate pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, cheltuieli medicale si fracturi /arsuri.

Exemplu de calcul al indemnizației de asigurare primită de asigurat
Caz: alunecare pe scări, căzătură, fractură antebraț și fractură 2 coaste
Diagnostic medical: fractură
Servicii medicale și tratament:
- spitalizare: 7 zile;
- convalescență post-spitalizare: 30 zile;
- cheltuieli efectuate de angajat la recomandarea medicului și pe baza rețetei date de acesta pentru achiziționarea de medicamente.

Calcul indemnizație de asigurare:
- spitalizare: 6 zile x 25 EUR / zi = 150 EUR. Ziua de externare nu este despăgubită;
- indemnizație pentru fracturi: 20% x 2.000 EUR = 400 EUR pentru fractură antebraț și 10% x 2.000 EUR = 200 EUR pentru fractură coaste, în total 600 EUR;
- convalescență post-spitalizare: 30 zile x 20 EUR / zi = 600 EUR;
- cheltuieli medicale efectuate de angajat în valoare de 200 EUR.

Despăgubirea cuvenită angajatului este suma celor 4 tipuri de indemnizații de mai sus: 1.550 EUR.

Acest caz ne-a fost oferit de un angajat care a fost despăgubit în acest mod, fiind inclus în programul de asigurare la firma angajatoare.

Prețul unei asigurări de sănătate poate varia înfuncție de serviciile medicale dorite de asigurat. Un asemenea tip de asigurare costă în medie 1100 lei și poate ajunge până la 4000 de lei sau chiar mai mult pentru o asigurare complexă.

Detalii și oferte personalizate pentru asigurarea privată de sănătate le obții ușor prin Formularul de contact sau prin email consultantasigurari@consultant.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Documente transcriere sau înmatriculare autoturism second hand ori nou. Inclusiv asigurare RCA

Actualizare 29.07.2024 Cartea de Identitate a Vehiculului (CIV) are un nou format , conform legilor actuale. Modificarea formei CIV a fost necesară datorită cerințelor OG nr. 78/2000, conform căreia datele proprietarilor și numerele de înmatriculare ale autovehiculelor nu mai sunt înscrise în CIV. De asemenea, ordinul comun MTI/MAI/MF nr. 211/28/391/2024 stabilește noul format al CIV.  Pentru deținătorii de autovehicule această schimbare nu vine cu nicio obligație.  În noul format, documentul CIV păstrează aceleași categorii de informații despre vehicul, dar dispar câmpurile destinate completării datelor despre posesor și numărul de înmatriculare.  Noul model de CIV se eliberează în reprezentanțele RAR. Documentul în forma anterioară va rămâne în continuare valabil. Transcrierea unui autovehicul în România înseamnă că mașina este deja înmatriculată în România și are Cartea de Identitate a Vehiculului (CIV) obținută la Registrul Auto Român (R.A.R.).   Înmatricula...

Cum să gestionezi riscurile în proiecte

Cum să gestionezi proiecte și riscuri - Ghid în 5 pași Managementul riscurilor în proiecte (risk management, project risk management) sunt expresii folosite în orice tip de proiect. Proiectul poate fi o afacere, administrarea unui eveniment, crearea digitală. Procesul de management al riscului include cinci pași, respectiv identificarea, analizarea, evaluarea, tratarea și monitorizarea. Poți atenua riscurile prin evitare, acceptare, reducere sau transfer. Cum ar putea fi definit managementul riscului în managementul proiectelor? În managementul de proiect, riscul este orice eveniment potențial care îți poate afecta proiectul, pozitiv sau negativ. Managementul riscului este procesul de identificare și abordare a acestor evenimente înainte sau pe măsură ce acestea se întâmplă. Riscul poate apărea în multe forme diferite cum ar fi boala angajaților, vremea nefavorabilă, costurile neașteptate, întârzierile de transport. Toate proiectele au riscuri și abilitatea de a conduce un proiect prin...

Asigurări pentru copii - Asigurarea copilului tău

Asigurările pentru copii sunt contracte prin care pui bani deoparte și de care copii pot beneficia după majorat. Asigurarea copilului tău este o formă de investiție și de responsabilitate financiară. Alege asigurarea pentru copilul tău. Dacă tu pățești ceva, continuăm noi planul de economisire. Investește acum în viitorul copilului tău ca să aibe un capital pus deoparte pentru când se face mare.   Când te gândești la asigurarea cu capitalizare ai în vedere protecție , economisire , investiție . Cumperi lucruri pentru copilul tău atunci când începe școala, când mergeți în concedii, când vrei pur și simplu să îți răsfeți copilul, toate fiind cheltuieli și nicio economisire de fapt. Cum poți să economisești bani pentru copilul tău? Asigurare de viață cu capitalizare Plan de economisire pentru copii Produse bancare de depozit Achiziție imobil Începe cât mai devreme să acționezi pentru a pune bani deoparte pentru copilul tău. Poate te întrebi câți bani ar trebui să pui deoparte? Re...