Treceți la conținutul principal

Asigurare privată de sănătate pentru angajați

Planul de asigurare privată de sănătate pentru angajați diferă în funcție de profilul de activitate al unei companii care oferă acest beneficiu suplimentar angajaților. În România aceste tipuri de asigurări private de sănătate pentru angajați se acordă ca beneficii în pachetul salarial pentru bunăstarea angajaților.

Companiile, care oferă asigurări private de sănătate angajaților, își pot deduce aceste cheltuieli conform Codului Fiscal în limita prevăzută de lege.

Un program de asigurare privată de sănătate pentru angajat ar putea avea incluse următoarele beneficii:

Beneficii asigurare de sănătate pentru angajați
Asigurare de sănătate pentru angajat Valoare
Indemnizație zilnică pentru spitalizare 400 lei/zi
Cheltuieli post-spitalizare 1500 lei
Intervenții chirurgicale (%) 100000 lei
Recuperare medicală 1500 lei
Indemnizație pentru fracturi și arsuri (%) 10000 lei
Indemnizație pentru boli grave 100000 lei
Deces (accident sau îmbolnăvire) 100000 lei
Invaliditate permanentă (%) 200000 lei

Beneficii de servicii medicale cumulate: În cazul unui accident sau a unei îmbolnăviri care implică, de exemplu, și spitalizare, și intervenții chirurgicale, și cheltuieli medicale, și fracturi/arsuri, angajatul va primi o indemnizație cumulată, calculată din însumarea beneficiilor asigurate pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, cheltuieli medicale si fracturi /arsuri.

Exemplu de calcul al indemnizației de asigurare primită de asigurat
Caz: alunecare pe scări, căzătură, fractură antebraț și fractură 2 coaste
Diagnostic medical: fractură
Servicii medicale și tratament:
- spitalizare: 7 zile;
- cheltuieli post-spitalizare: 1500 lei;
- cheltuieli efectuate de angajat la recomandarea medicului pentru recuperare: 1500 lei

Calcul indemnizație de asigurare:
- spitalizare: 7 zile x 400 lei / zi = 2800 lei;
- indemnizație pentru fracturi: 20% x 10000 lei = 2000 lei pentru fractură antebraț și 10% x 10000 lei = 1000 lei pentru fractură coaste, rezultând 3000 lei;
- cheltuieli post-spitalizare:1500 lei;
- cheltuieli medicale pentru recuperare: 1500 lei.

Despăgubirea cuvenită angajatului este suma celor 4 tipuri de indemnizații de mai sus: 8800 lei.

Acest caz ne-a fost oferit de un angajat care a fost despăgubit în acest mod, fiind inclus în programul de asigurare la firma angajatoare.

Prețul unei asigurări de sănătate poate varia înfuncție de serviciile medicale dorite de asigurat. Un asemenea tip de asigurare costă în medie 1100 lei și poate ajunge până la 4000 de lei sau chiar mai mult pentru o asigurare complexă.

Detalii și oferte personalizate pentru asigurarea privată de sănătate le obții ușor prin Formularul de contact sau prin email consultantasigurari@consultant.com



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Primești despăgubiri pentru mașina inundată pe asigurarea casco?

Primești despăgubiri pentru mașina inundată pe asigurarea casco? Ce faci dacă mașina ta a fost inundată? Evită pagubele totale Ploile torențiale, furtunile, fenomenele naturale extreme din ultima perioadă au produs pagube în multe zone ale țării, inclusiv în Cluj. Sistemele de colectare a apei nu au mai putut face față ploilor torenţiale, iar partea carosabilă, parcările auto, mașinile au fost inundate. Ce trebuie să faci dacă mașina ta a fost inundată? Dacă ai asigurare casco pentru autoturismul tău, te adresezi asigurătorului sau service-ului auto pentru evaluare, despăgubiri, reparații. Elementele autoturismului care pot fi afectate de staționarea sau circulația pe un drum inundat  Problema principală este apa care intră în motor în urma staționării sau circulației pe un drum inundat. Mașina poate este parcată, sau o conduci pe o stradă inundată. Dacă motorul este oprit când apa se apropie de el, există șanse mari să eviți o daună totală.  Apa poate pătrunde în camera de a...

Documente transcriere sau înmatriculare autoturism second hand ori nou. Inclusiv asigurare RCA

Actualizare 29.07.2024 Cartea de Identitate a Vehiculului (CIV) are un nou format , conform legilor actuale. Modificarea formei CIV a fost necesară datorită cerințelor OG nr. 78/2000, conform căreia datele proprietarilor și numerele de înmatriculare ale autovehiculelor nu mai sunt înscrise în CIV. De asemenea, ordinul comun MTI/MAI/MF nr. 211/28/391/2024 stabilește noul format al CIV.  Pentru deținătorii de autovehicule această schimbare nu vine cu nicio obligație.  În noul format, documentul CIV păstrează aceleași categorii de informații despre vehicul, dar dispar câmpurile destinate completării datelor despre posesor și numărul de înmatriculare.  Noul model de CIV se eliberează în reprezentanțele RAR. Documentul în forma anterioară va rămâne în continuare valabil. Transcrierea unui autovehicul în România înseamnă că mașina este deja înmatriculată în România și are Cartea de Identitate a Vehiculului (CIV) obținută la Registrul Auto Român (R.A.R.).   Înmatricula...

Cum să gestionezi riscurile în proiecte

Cum să gestionezi proiecte și riscuri - Ghid în 5 pași Managementul riscurilor în proiecte (risk management, project risk management) sunt expresii folosite în orice tip de proiect. Proiectul poate fi o afacere, administrarea unui eveniment, crearea digitală. Procesul de management al riscului include cinci pași, respectiv identificarea, analizarea, evaluarea, tratarea și monitorizarea. Poți atenua riscurile prin evitare, acceptare, reducere sau transfer. Cum ar putea fi definit managementul riscului în managementul proiectelor? În managementul de proiect, riscul este orice eveniment potențial care îți poate afecta proiectul, pozitiv sau negativ. Managementul riscului este procesul de identificare și abordare a acestor evenimente înainte sau pe măsură ce acestea se întâmplă. Riscul poate apărea în multe forme diferite cum ar fi boala angajaților, vremea nefavorabilă, costurile neașteptate, întârzierile de transport. Toate proiectele au riscuri și abilitatea de a conduce un proiect prin...