Numărul de clienți care au aderat la fondul de pensii private Allianz-Țiriac se datorează încrederii cetățenilor în acest fond, manifestată mai ales prin renumele acestei companii. Rețeta pentru milionul de clienți atrași de fondul de pensii private obligatorii a fost o combinație între un brand cunoscut, forța extensivă de vânzare și investiții reduse în marketing, spune Mioara Maruster, director de operațiuni la Allianz-Țiriac Pensii Private.
”La începutul campaniei de vânzare a pensiilor obligatorii, studiile pe care le-am facut ne-au arătat că numele Allianz este foarte cunoscut la nivel național, așa că am luat decizia să nu facem mari cheltuieli cu marketingul și promovarea", spune Mioara Maruster. Bugetul total de promovare al Allianz-Țiriac (AZT) Pensii Private a fost de circa patru milioane de euro, acesta fiind însă comun pentru campania pensiilor facultative (pilonul III), începută în primăvara lui 2007 și pentru cea a pensiilor obligatorii (pilonul II), începută în toamna anului trecut.”
”La începutul campaniei de vânzare a pensiilor obligatorii, studiile pe care le-am facut ne-au arătat că numele Allianz este foarte cunoscut la nivel național, așa că am luat decizia să nu facem mari cheltuieli cu marketingul și promovarea", spune Mioara Maruster. Bugetul total de promovare al Allianz-Țiriac (AZT) Pensii Private a fost de circa patru milioane de euro, acesta fiind însă comun pentru campania pensiilor facultative (pilonul III), începută în primăvara lui 2007 și pentru cea a pensiilor obligatorii (pilonul II), începută în toamna anului trecut.”
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Comentariul dvs. nu trebuie sa contina expresii vulgare, discriminari, atacuri la adresa persoanelor.