Asigurari, pensii private, investitii, consultanta, profit : Consultant financiarAsigurari, consultanta. Romania

Consultant financiar

Piata financiara este complexa si ofera mai multe solutii pentru investitii. Ma gandesc la anumite produse financiare... si vreau sa gasesc o solutie optima pentru mine. Cui sa ma adresez? Unde sa ma interesez? Am cautat informatii pe internet, dar nu am inteles aproape nimic. Am nevoie de o persoana care totusi sa imi ofere explicatii si solutii ADECVATE dorintelor mele.

O solutie ar fi probabil sa ma adresez unui consultant financiar. Cand este vorba de bani, acesta stie ce se intampla pe piata financiara si ce s-ar putea intampla cu banii mei.

Am stat de vorba cu familia si prietenii mei si am realizat impreuna cu ei o lista de intrebari la care oricat ne-am straduit prin cautarile noastre pe internet, nu am gasit raspunsuri complete. Aceasta ar fi lista de intrebari cu care vom merge la consultantul financiar personal:

1. Ce pot sa fac pentru mine si familia mea ca sa am in viitor un venit?
2. Cat va fi venitul meu si al familiei mele?
3. Cum ma informez pe parcurs despre banii mei sau cine ma informeaza?
4. Exista comisioane si daca da, pentru ce platesc aceste comisoane?
5. Exista posibilitatea sa dea faliment institutia financiara?


Daca aveti aceleasi intrebari, sau chiar mai multe la care eu, familia mea si prietenii nu ne-am gandit, scrieti-ne. 

Trimiteti un e-mail la consultantasigurari@consultant.com cu intrebarile dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. nu trebuie sa contina expresii vulgare, discriminari, atacuri la adresa persoanelor.